Shab E Barat Yani 15 Shaban Ki Haqiqat



Shab E Barat yani 15 Shabaan ki Haqiqat Sirf Ye hai ke iss Shab a Barat jiske Mukhtalif naam Aaj kal Kuch Logo ne bnaye hain Jaise Shab a Barat, Or , LaiLatul Barat Or LaiLatul Mubarakah Bhi Rakha hai, jubki Barat Ka maina hota hai Narazgi ka izhaar karna Jaise Allah ne Quran mein Farmaya Surah Taubah Surah No: 9 Ayat No: 1 


أَعـوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْـطانِ الرَّجيـم

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ


بَرَاءَةٌ مِّنَ اللَّهِ وَرَسُولِهِ

Tarjumah: Allah or Uske Rasool ki Taraf se Beyzaari yani Narazgi ka Aylaan hai. 


Iss Baat se pata chala ke Ye Raat yani Shab a Barat mein Kiye janey wale Sub Amal or Agle Din ka Roza rakhna Sabit hi nahi hai, 

Or Ye Baat Haqq hai, Ager iss Raat ka mnana or Agle Din ka Roza rakhna Sahi hota toh kya Quran O Sunnat mein Zikr naa hota.❓


Aaiye dekhte hain ke Quran O Sunnat mein iss masley par Allah or uske Nabi SaLLaLahu aLaihi WasaLLam ka Hukm kya hai,


Aur jo Hazraat Ye kehte hain ke hum toh Hamarey Buzurgo Ki Baat manege,  Toh Mei kehna chahta Hu ke Aap manye Apne buzurgo Ki Baat Lekin woh baat manye jo Quran O Sunnat se Sabit hai Dekhye Nichey Daleel Maujood hai,  or jo baat Quran O Sunnat se Sabit na ho toh Usko Matt manye kunki woh Islam ka paighaam nahi hai, 


Or janye Ke aaj kal Ke Kuch Naam Nihaad Logo ne iss Raat ke Talluq se kya kya bta kar Ummat ko Gumraah kiya hai, 


Jabki ye Raat yani 15 Shabaan yani Shab a Barat Ke Talluq Se Hanafi yani Deobandi Ulema a Kiraam ne isey Biddatt kaha hai Or Biddatt Kehne walo mein Shaikh a Mohtaram Madarsa Mazahir Uloom Saharanpur Se Shaikh Yunus Sahab Rehmatullahi alaih, 


Or Ustaaz a Hadees Darul Uloom Deoband, Molana Sayyed Mohammed Usmaan Sahab Rehmatullahi alaih Mansoorpuri,


Or Mufti a Madarsa Jamia Qasmiya Shahi Moradabad Se Mufti Mohammed Salman Sahab Mansoorpuri Rehmatullahi alaih,


 Or Shaikh ul Hadees Darul Uloom Karachi Se Mufti Mohammed Taqi Usmani Sahab Rehmatullahi alaih.

 

Hawale Nichey Tehreer mein Maujood hai ALhamduLiLLah

Aapse Guzarish hai ke Aap Dekhye Or Manghadat kamo or Biddatto se Parhez kijiye or Logo ko bhi agaah kijiye. 


Daleel Niche Mulahiza Farmayein 


Pehle ye dekhte hain ke Quran kub nazil hua Ramadhaan mein Ya Shabaan Ke Mahiney mein. 

Surah Baqarah Surah No 2 Ayat No 185, 

أَعـوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْـطانِ الرَّجيـم

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

شَہۡرُ رَمَضَانَ الَّذِیۡۤ اُنۡزِلَ فِیۡہِ الۡقُرۡاٰنُ ﴿۱۸۵

 ماہ رمضان وہ مہینہ ہے جس میں قرآن نازل هوا

👆iss Ayat se pata chala ke Quran Ramadhaan ke Mahiney mein Nazil Hua, Na ke Shabaan mein. 

 

Surah Dukhaan Surah No: 44 Ayat No: 3 Or 4.

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

اِنَّاۤ  اَنۡزَلۡنٰہُ  فِیۡ  لَیۡلَۃٍ  مُّبٰرَکَۃٍ  اِنَّا کُنَّا مُنۡذِرِیۡنَ (3

 یقیناً ہم نے اسے بابرکت رات  میں اتارا ہے بیشک ہم ڈرانے والے ہیں ۔


فِیۡہَا یُفۡرَقُ کُلُّ  اَمۡرٍ  حَکِیۡمٍ ۙ(4

 اسی رات میں ہر ایک مضبوط کام کا فیصلہ کیا جاتا ہے ۔

👆iss Ayat se pata chala ke Ye Munarak Raat hai (iska Zikr aagey aayega),  yani jismei Quran Nazil hua Or Ismei harr Baat ke Mazboot faisley Allah ke Hukm se kiye jate hain yani LaiLatul qadr ki Raat mein, 15 Shabaan mein Nahi. 


Surah Qadr Surah No 97 Ayat No 1 to 5,

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

اِنَّاۤ  اَنۡزَلۡنٰہُ  فِیۡ  لَیۡلَۃِ  الۡقَدۡرِ ۚ﴿ۖ۱

 یقیناً ہم نے اسے شب قدر میں نازل فرمایا ۔


وَ مَاۤ  اَدۡرٰىکَ مَا لَیۡلَۃُ  الۡقَدۡرِ ؕ﴿۲

 تو کیا سمجھا کہ شب قدر کیا ہے؟


لَیۡلَۃُ  الۡقَدۡرِ   ۬ ۙ خَیۡرٌ  مِّنۡ  اَلۡفِ شَہۡرٍ ؕ﴿ؔ۳

 شب قدر ایک ہزار مہینوں سے بہتر ہے ۔


تَنَزَّلُ الۡمَلٰٓئِکَۃُ وَ الرُّوۡحُ  فِیۡہَا بِاِذۡنِ رَبِّہِمۡ ۚ مِنۡ  کُلِّ  اَمۡرٍ ۙ﴿ۛ۴

 اس میں ہر کام کے فیصلے سر انجام دینے کو اپنے رب کے حکم سے فرشتے اور روح  جبرائیل اترتے ہیں 


سَلٰم ٌ   ۟ ۛ ہِیَ حَتّٰی مَطۡلَعِ  الۡفَجۡرِ ٪﴿۵ 

 یہ رات  سراسرسلامتی کی ہوتی ہے اور فجر  کے طلوع ہونے تک  ( رہتی ہے )  ۔


iss Ayat se kai baatein pata Chali,

No: 1) ke Quran Qadr ki Raat mein Nazil hua or Qadr Ki Raat Sirf Ramadhaan mein aati hai iska Zikr upar Surah Baqarah ki Ayat No: 185 par Guzar chuka ke Quran Ramadhaan mein Nazil hua Or iss Ayat se Maloom hua qadr ki Raat mein Nazil hua, 15 Shabaan mein nahi, 

No: 2) ke Allah ke Hukm se isi Raat yani LaiLatul qadr ki Raat mein Harr cheez ke faisley hote hain, 15 Shabaan mein Nahi, 

No: 3) Or yehi Raat Yani LaiLatul qadr Subah Fajr takk rehti hai matlab ye hua Ke ye pura waqiya Sirf or Sirf  LaiLatul qadr yani Ramadhaan ke Mahiney mein hi hua,  15 Shabaan mein nahi. 


Sahih Bukhari Hadees No 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020,

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، قَالَ : حَفِظْنَاهُ وَإِنَّمَا حَفِظَ مِنَ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَ :    مَنْ صَامَ رَمَضَانَ إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ ، وَمَنْ قَامَ لَيْلَةَ الْقَدْرِ إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ    ، تَابَعَهُ سُلَيْمَانُ بْنُ كَثِيرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ .


 نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جو شخص رمضان کے روزے ایمان اور احتساب  ( حصول اجر و ثواب کی نیت )  کے ساتھ رکھے، اس کے اگلے تمام گناہ معاف کر دئیے جاتے ہیں۔ اور جو لیلۃ القدر میں ایمان و احتساب کے ساتھ نماز میں کھڑا رہے اس کے بھی اگلے تمام گناہ معاف کر دیئے جاتے ہیں، سفیان کے ساتھ سلیمان بن کثیر نے بھی اس حدیث کو زہری سے روایت کیا۔ 


Sahih Muslim Hadees No: 2763,


وحَدَّثَنِي عَمْرٌو النَّاقِدُ، وَزُهَيْرُ بْنُ حَرْبٍ، قَالَ زُهَيْرٌ: حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ سَالِمٍ، عَنْ أَبِيهِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، قَالَ: رَأَى رَجُلٌ أَنَّ لَيْلَةَ الْقَدْرِ لَيْلَةُ سَبْعٍ وَعِشْرِينَ، فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «أَرَى رُؤْيَاكُمْ فِي الْعَشْرِ الْأَوَاخِرِ، فَاطْلُبُوهَا فِي الْوِتْرِ مِنْهَا»


 سفیان بن عیینہ نے زہری سے انھوں نے سالم سے اور انھوں نے اپنے والد  ( حضرت عبد اللہ بن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہما  )سے روایت کی ،  کہا  :  ایک شخص نے  ( خواب میں  )  دیکھا کہ لیلۃالقدر ستائیسویں رات ہے  ۔ تو رسول اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم  نے فر ما یا  :     میں دیکھ رہا ہوں کہ تمھا را خواب آخری عشرے کے بارے میں ہے تم اس  ( لیلۃ القدر  )  کو اس  ( عشرے  )  کی طاق  ( راتوں  )  میں تلا ش کرو  ۔    


Sunnan Abu Dawood Hadees No 1381.


حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ إِسْمَاعِيلَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا وُهَيْبٌ، ‏‏‏‏‏‏أَخْبَرَنَا أَيُّوبُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عِكْرِمَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏   الْتَمِسُوهَا فِي الْعَشْرِ الْأَوَاخِرِ مِنْ رَمَضَانَ، ‏‏‏‏‏‏فِي تَاسِعَةٍ تَبْقَى، ‏‏‏‏‏‏وَفِي سَابِعَةٍ تَبْقَى، ‏‏‏‏‏‏وَفِي خَامِسَةٍ تَبْقَى  


 نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:  تم اسے  ( یعنی شب قدر کو )  رمضان کے آخری دس دنوں میں تلاش کرو جب نو راتیں باقی رہ جائیں  ( یعنی اکیسویں شب کو )  اور جب سات راتیں باقی رہ جائیں  ( یعنی تئیسویں شب کو )  اور جب پانچ راتیں باقی رہ جائیں  ( یعنی پچیسویں شب کو )  ۔ 

👆inn Tamaam Quran Or Hadeeso se saaf pata chala ke Quran Ramadhaan ke Mahiney mein Nazil hua, Surah Baqarah Ayat No 185. Or Woh Mubarak Raat thi jismei Quran Nazil hau, Surah Dukhaan Ayat No 3. Or Woh LaiLatul qadr ki Raat thi jis Raat mein Quran Nazil hua Surah Qadr Ayat No 1 se 5,                                           or Ye Allah ke Hukm se Lo a Mehfooz se Thoda thoda Nazil hua Or Ye LaiLatul qadr ki Raat Sirf Ramadhaan mein aati hai,  15 Shabaan mein nahi. 


Kya 15 Shabaan Ka Roza Rakhna Sunnat hai.❓


Hadees : Aayesha Razi Allahu Anhu  se rivayat hai ki maine Rasool-Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ko Ramadhan ke siwa kisi bhi mahine ke sare roze rakhte huye nahi dekha aur kisi mahine mein Shaban se ziyada Roze rakhte nahi dekha"


(Sahih Muslim ,jild 3, 2721)


Hadees: Usamah Bin Zaid Razi Allahu Anhu se rivayat hai ki unhone Rasool-Allah Sallallahu Alaihi wasallam se daryaft kiya ki Ya Rasool-Allah Sallallahu Alaihi Wasallam main aapko Shaban ke mahine ke alawa kisi aur mahine mein is tarah se (pabandi ke saath) roze rakhte huye nahi dekhta , Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya:"ye mahina wo mahina jiski barkat se log gafil hain , aur Rajab aur Ramzan ke mahine ke beech mein ye wo mahina hai jismein aamal Allah Subhanahu ke paas uthaye jaate hain aur meri khwahish hai ki mera amal us waqt pesh ho jis waqt mere roza ho"


(Sunan Nasai, Jild 2, 268-Hasan)


Ager Aap Gor O Fikr karein toh saaf pata chalta hai ke iss Mahiney ki Fazilat toh nazar aati hai Lekin Amal nahi kiya gaya Or na phir kabhi Allah ke Nabi 15 Shabaan ko Qabristaan gaye or na kabhi kisi Sahabi ne ye Amal kiya isliye Allah ke Nabi ne 15 Shabaan ko Khaas karke Roza nahi rakha Balki Ramadhaan ki Practice Ummat ko Samjhane ke liye Shabaan Ke Full Month Ya Half Month yani kabhi Shabaan Ke Starting ke 15 Din takk Roza rakhte thy,  Khaas 15 Shabaan ka Nahi.


15 Shabaan ke Barey mein Bunyaadi Baatein‼️


❌  Iss  Raat  yani 15 Shabaan ki Raat mein  Qur'an  naazil  huva aisa Log kehte hain Lekin Ye Jhoot or Manghadat hai,  Sahih kya hai Aagey parhye....

(Haqq Baat kya hai Dekhye👉 Qur'an Ramadhaan ke Mahiney mein Nazil hua Laylatul Qadr Ki Raat mein Nazil hua Or Ye Raat Ramadhaan mein  aati  hai, ...!!  

👉Surah Baqarah Ayat No: 185,

👉Surah Dukhan Ayat No: 3 Or 4,

👉Surah Qadr Ayat No: 1 Se 5. 


❌  Iss  Raat  yani 15 Shabaan ki Raat mein  Allah Subhanu wataa alaa pehle  aasmaan  par  aate  hain  aur  Du'a  qubool  kerte  hain iski kya Haqiqat hai Aagey parhye…

(Haqq Baat kya hai Dekhye👉 Allaah-ta'ala  saal  ki  har  raat  mein yani Rozana Raat ke Aakhri Hissa yani Sehri karne ke waqt mein pehle  aasmaan  par  aate  hain  aur  Du'a  qubool  kerte  hain, 

👉Surah Zariyaat Surah No: 51 Ayat No: 17 or 18.


👉Sahih Bukhari Hadees No: 1145, 6321, 7494.


👉Sahih Muslim Hadees No: 1772.


👉Sunnan Abu Daud Hadees No: 4733.


👉Jame at Tirmizi Hadees No: 3498.


👉Sunnan ibne Majaa Hadees No: 1366.


👉Sunnat Daarmi Hadees No: 1519.


👉Musnad Ahmad jild No: 2/264, 267, 283. 


👉Tohfatul Ashraaf Hadees No: 13463 Or 15241.


👉Allah Rabbul Aalameen Harr Raat ke aakhri Hissey mein Duniyavi aasmaan par ataa hai, Yehi Hadees Hanafi yani Deobandi Alim (Molana Mohammed Yusuf Kandhlavi Rehmatullahi alaih) ne apni kitaab👉 (Muntakhab Ahadees, Urdu Tarjamah, page No: 392, 393, Serial No: 264, 265), par Likhi hui hai, Lekin afsos ke iss kitaab ko parhne wale Bhai Bahen kabhi Gor O Fikr Nahi kiye, 


👉Hazaar Mahiney se Behtar Raat sirf Ramadhaan mein aati hai, Ye Hadees Bhi Hanafi yani Deobandi Alim (Molana Mohammed Yusuf Kandhlavi Rehmatullahi alaih) ne apni kitaab👉 (Muntakhab Ahadees, Urdu Tarjamah, page No: 136, Serial No: 4), par Likhi hui hai, Lekin afsos ke iss kitaab ko parhne wale Bhai Bahen kabhi iss par Gor O Fikr Nahi kiye, 


❌ Iss  Raat  yani 15 Shabaan ki Raat mein  Allah Subhanu wataa alaa insaan  ka  Rizq, Umr,  Mout  ka  waqt  likhā  jaata  hai…

(Haqq Baat kya Hai Dekhye👉 ye  saare   kaam  laylatul qadr  mein  hote  hain  jo  ramzaan  mein  aati  hai, 

👉Surah Dukhaan Ayat No: 4 - 5.


❌  Is Raat yani 15 Shabaan main murdo ki roohen apni family se mulaqat kerne aati hai…

(Haqq Baat kya Hai Dekhye👉 Inteqaal  ke baad  sabhi  roohen  ya  toh  illiyeen  ya  sijjiyeen  mein  hoti  hain  aur  Qayāmat  takk  wahān  se  baahar  nahi  aa-sakti,

Surah Muminoon  Ayat No: 99 Or 100.


Aayye Ab dekhte hain ke 15 Shabaan ko Namaz parhna Zikr O Azkaar karna or Qabristaan Jana kaisa hai..❓👇


Jame at Tirmazi Hadees No: 739

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَخْبَرَنَا الْحَجَّاجُ بْنُ أَرْطَاةَ، عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ، عَنْ عُرْوَةَ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ:‏‏‏‏ فَقَدْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَيْلَةً، ‏‏‏‏‏‏فَخَرَجْتُ فَإِذَا هُوَ بِالْبَقِيعِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏    أَكُنْتِ تَخَافِينَ أَنْ يَحِيفَ اللَّهُ عَلَيْكِ وَرَسُولُهُ ؟    قُلْتُ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏إِنِّي ظَنَنْتُ أَنَّكَ أَتَيْتَ بَعْضَ نِسَائِكَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏    إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَجَلَّ يَنْزِلُ لَيْلَةَ النِّصْفِ مِنْ شَعْبَانَ إِلَى السَّمَاءِ الدُّنْيَا، ‏‏‏‏‏‏فَيَغْفِرُ لِأَكْثَرَ مِنْ عَدَدِ شَعْرِ غَنَمِ كَلْبٍ   . وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي بَكرٍ الصِّدِّيقِ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَائِشَةَ لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ مِنْ حَدِيثِ الْحَجَّاجِ، ‏‏‏‏‏‏وسَمِعْت مُحَمَّدًا يُضَعِّفُ هَذَا الْحَدِيثَ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ يَحْيَى بْنُ أَبِي كَثِيرٍ:‏‏‏‏ لَمْ يَسْمَعْ مِنْ عُرْوَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَالْحَجَّاجُ بْنُ أَرْطَاةَ، ‏‏‏‏‏‏لَمْ يَسْمَعْ مِنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ.


 میں نے ایک رات رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو غائب پایا۔ تو میں  ( آپ کی تلاش میں )  باہر نکلی تو کیا دیکھتی ہوں کہ آپ بقیع قبرستان میں ہیں۔ آپ نے فرمایا: ”کیا تم ڈر رہی تھی کہ اللہ اور اس کے رسول تم پر ظلم کریں گے؟“ میں نے عرض کیا: اللہ کے رسول! میرا گمان تھا کہ آپ اپنی کسی بیوی کے ہاں گئے ہوں گے۔ آپ نے فرمایا: ”اللہ تعالیٰ پندرھویں شعبان ۲؎ کی رات کو آسمان دنیا پر نزول فرماتا ہے، اور قبیلہ کلب کی بکریوں کے بالوں سے زیادہ تعداد میں لوگوں کی مغفرت فرماتا ہے“۔ 

امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عائشہ رضی الله عنہا کی حدیث کو ہم اس سند سے صرف حجاج کی روایت سے جانتے ہیں، ۲- میں نے محمد بن اسماعیل بخاری کو اس حدیث کی تضعیف کرتے سنا ہے، نیز فرمایا: یحییٰ بن ابی کثیر کا عروہ سے اور حجاج بن ارطاۃ کا یحییٰ بن ابی کثیر سے سماع نہیں، ۳- اس باب میں ابوبکر صدیق رضی الله عنہ سے بھی روایت ہے۔ 

Zaeef Hadees


Sunnan ibn e Majah Hadees No: 1389

حَدَّثَنَا عَبْدَةُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْخُزَاعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏ وَمُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ أَبُو بَكْرٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، ‏‏‏‏‏‏أَنْبَأَنَاحَجَّاجٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُرْوَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَتْ:‏‏‏‏ فَقَدْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ذَاتَ لَيْلَةٍ، ‏‏‏‏‏‏فَخَرَجْتُ أَطْلُبُهُ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا هُوَ بِالْبَقِيعِ رَافِعٌ رَأْسَهُ إِلَى السَّمَاءِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏  يَا عَائِشَةُ، ‏‏‏‏‏‏أَكُنْتِ تَخَافِينَ أَنْ يَحِيفَ اللَّهُ عَلَيْكِ وَرَسُولُهُ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَتْ:‏‏‏‏ قَدْ قُلْتُ وَمَا بِي ذَلِكَ، ‏‏‏‏‏‏وَلَكِنِّي ظَنَنْتُ أَنَّكَ أَتَيْتَ بَعْضَ نِسَائِكَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏  إِنَّ اللَّهَ تَعَالَى يَنْزِلُ لَيْلَةَ النِّصْفِ مِنْ شَعْبَانَ إِلَى السَّمَاءِ الدُّنْيَا، ‏‏‏‏‏‏فَيَغْفِرُ لِأَكْثَرَ مِنْ عَدَدِ شَعَرِ غَنَمِ كَلْبٍ .


 ایک رات میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو  ( گھر میں )  نہ پایا۔ میں آپ کی تلاش میں نکلی تو دیکھا کہ آپ بقیع میں ہیں اور آپ نے آسمان کی طرف سر اٹھایا ہوا ہے۔  ( جب مجھے دیکھا تو )  فرمایا:  عائشہ! کیا تجھے یہ ڈر تھا کہ اللہ اور اس کا رسول تجھ پر ظلم کریں گے ؟ عائشہ رضی اللہ عنہا کہتی ہیں کہ: میں نے عرض کیا: مجھے یہ خوف تو نہیں تھا لیکن میں نے سوچا  ( شاید )  آپ اپنی کسی  ( اور )  زوجہ محترمہ کے ہاں تشریف لے گئے ہیں۔ تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:  اللہ تعالیٰ نصف شعبان کو آسمان دنیا پر نزول فرماتا ہے اور بنوکلب کی بکریوں کے بالوں سے زیادہ  ( لوگوں )  کو معاف فرما دیتا ہے ۔ 

Zaeef Hadees


📚Inn Hadeeso ko Imam Tirmizi, Imam Bukhari, Imam Daarul Qutni, Allama Ibn Jauzi, Allama ibn Baaz aur Muhaddis Sheikh Nasiruddin Albaani Rahimahullah wagaira ne ZAEEF qaraar diya hai.


inn Hadeeso se Maloom hota hai ke:👇


1) Jub Hadees sahih nahi hai to phir is se Shab a Barat mein qabro ki khusoosi ziyarat ki mashruiyat ka saboot kaise hasil hoga❓


2) Agar is Raat  me ibaadatein karna sawab ka kaam hota to Aisha Razi Allahu Anhu ko bataye bina Rasool-Alllah Sallallahu Alaihi Wasallam chupke se ekele Qabarstan na jaate.


3) Ham sab jante hai ke Rasool-Allah Sallallahu Alaihi Wasallam Ramadhan me “Layl-tul Qadr” ko paane ke liye apne Biwiyo ko pure 10 raatein jagaate aur ibadaatein karne ka hukm dete lekin “15 Shaaban” ki raat ko apne aisa nahi kiya. Samajdaar ko ishara kaafi hai,


4) Ager 15 Shabaan ko Amal karna sahih hota toh kya Aayesha Radhiallahu anha Nabi SaLLaLahu aLaihi WasaLLam ko Dekh kar ibadat mein Mashgool na ho jati.❓


Alhamdulillāh :

Deen Mukammal ho chuka hai  iss-mein  kisi  bhi ibaadaat  ko  add   karna  ya  badlaaw karna  Biddatt  hai.


Allāh-ta'ala  farmaatā  hai  :


💫 Aaj  Mai-ne  tumhaare liye  tumhaara  deen  mukammal  kar-diyā  hai  aur  apni  nehmat  ko  tum  par  poora  kar-diyā  hai  aur tumhāre  liye  Islaam  ko  bataur e deen  pasand  kar liyā  hai-


📚((Surah Maidah Surah No: 5 Ayat No: 03))


⭐ Deen kaamil  ho chukā  hai  1400 saal  phele or Allah ne usi  deen  ko pasand  kiya  hai  ye Aylaan bhi  kar  diyā  ab  iske  baad  is deen mein  koi  Khushi  ya  gham  ko  le-aaye  toh  zaahir  hai  Allah uss  deen  ko  Na-pasand  karegā  or  uske  karne  waale  ko  sazaa  bhi  degā.


🔥innovation🔥


Al-Hadith

Jame at Tirmidhi Hadees No: 2676. 

Sunnan Abu Daud Hadees No: 4607

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا الْوَلِيدُ بْنُ مُسْلِمٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا ثَوْرُ بْنُ يَزِيدَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ حَدَّثَنِي خَالِدُ بْنُ مَعْدَانَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ حَدَّثَنِيعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَمْرٍو السُّلَمِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَحُجْرُ بْنُ حُجْرٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَا:‏‏‏‏   أَتَيْنَا الْعِرْبَاضَ بْنَ سَارِيَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ مِمَّنْ نَزَلَ فِيهِ:‏‏‏‏ وَلا عَلَى الَّذِينَ إِذَا مَا أَتَوْكَ لِتَحْمِلَهُمْ قُلْتَ لا أَجِدُ مَا أَحْمِلُكُمْ عَلَيْهِ سورة التوبة آية 92، ‏‏‏‏‏‏فَسَلَّمْنَا، ‏‏‏‏‏‏وَقُلْنَا:‏‏‏‏ أَتَيْنَاكَ زَائِرِينَ وَعَائِدِينَ وَمُقْتَبِسِينَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ الْعِرْبَاضُ  صَلَّى بِنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ذَاتَ يَوْمٍ ثُمَّ أَقْبَلَ عَلَيْنَا فَوَعَظَنَا مَوْعِظَةً بَلِيغَةً ذَرَفَتْ مِنْهَا الْعُيُونُ وَوَجِلَتْ مِنْهَا الْقُلُوبُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ قَائِلٌ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ كَأَنَّ هَذِهِ مَوْعِظَةُ مُوَدِّعٍ، ‏‏‏‏‏‏فَمَاذَا تَعْهَدُ إِلَيْنَا ؟ فَقَالَ:‏‏‏‏ أُوصِيكُمْ بِتَقْوَى اللَّهِ وَالسَّمْعِ وَالطَّاعَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنْ عَبْدًا حَبَشِيًّا فَإِنَّهُ مَنْ يَعِشْ مِنْكُمْ بَعْدِي فَسَيَرَى اخْتِلَافًا كَثِيرًا، ‏‏‏‏‏‏فَعَلَيْكُمْ بِسُنَّتِي وَسُنَّةِ الْخُلَفَاءِ الْمَهْدِيِّينَ الرَّاشِدِينَ تَمَسَّكُوا بِهَا وَعَضُّوا عَلَيْهَا بِالنَّوَاجِذِ، ‏‏‏‏‏‏وَإِيَّاكُمْ وَمُحْدَثَاتِ الْأُمُورِ فَإِنَّ كُلَّ مُحْدَثَةٍ بِدْعَةٌ وَكُلَّ بِدْعَةٍ ضَلَالَةٌ  .


 ہم عرباض بن ساریہ رضی اللہ عنہ کے پاس آئے، یہ ان لوگوں میں سے ہیں جن کے بارے میں آیت کریمہ «ولا على الذين إذا ما أتوك لتحملهم قلت لا أجد ما أحملكم عليه»  ۱؎ نازل ہوئی، تو ہم نے سلام کیا اور عرض کیا: ہم آپ کے پاس آپ سے ملنے، آپ کی عیادت کرنے، اور آپ سے علم حاصل کرنے کے لیے آئے ہیں، اس پر عرباض رضی اللہ عنہ نے کہا: ایک دن ہمیں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے نماز پڑھائی، پھر ہماری طرف متوجہ ہوئے اور ہمیں دل موہ لینے والی نصیحت کی جس سے آنکھیں اشک بار ہو گئیں، اور دل کانپ گئے، پھر ایک شخص نے عرض کیا: اللہ کے رسول! یہ تو کسی رخصت کرنے والے کی سی نصیحت ہے، تو آپ ہمیں کیا وصیت فرما رہے ہیں؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:  میں تمہیں اللہ سے ڈرنے، امیر کی بات سننے اور اس کی اطاعت کرنے کی وصیت کرتا ہوں، خواہ وہ کوئی حبشی غلام ہی کیوں نہ ہو، اس لیے کہ جو میرے بعد تم میں سے زندہ رہے گا عنقریب وہ بہت سے اختلافات دیکھے گا، تو تم میری سنت اور ہدایت یافتہ خلفاء راشدین کے طریقہ کار کو لازم پکڑنا، تم اس سے چمٹ جانا، اور اسے دانتوں سے مضبوط پکڑ لینا، اور دین میں نکالی گئی نئی باتوں سے بچتے رہنا، اس لیے کہ ہر نئی بات بدعت ہے، اور ہر بدعت گمراہی ہے ۲؎ ۔ 

Sahih Hadees


Kullu bid'atin dalala wa kullu dalalatin fin-naar “


 "Every innovation is a misguidance and every misguidance leads to the hellfire" 


"Har  Bid'at  Gumraahi  hai  Har  Gumraahi  Jahannum mein  Lekar  jaayegi"


Aayye Ab dekhte hain ke Hanafi yani Deobandi 

Ulema a Kiraam ne isey Biddatt kaha hai Or Biddatt Kehne walo mein Shaikh a Mohtaram Madarsa Mazahir Uloom Saharanpur Se Shaikh Yunus Sahab Rehmatullahi alaih, 


Or Ustaaz a Hadees Darul Uloom Deoband, Molana Sayyed Mohammed Usmaan Sahab Rehmatullahi alaih Mansoorpuri,


Or Mufti a Madarsa Jamia Qasmiya Shahi Moradabad Se Mufti Mohammed Salman Sahab Mansoorpuri Rehmatullahi alaih,


 Or Shaikh ul Hadees Darul Uloom Karachi Se Mufti Mohammed Taqi Usmani Sahab Rehmatullahi alaih.


Shaikh Yunus Sahab Rehmatullahi alaih ne apni Kitaab (Al yawa qeetul Galiya Al Ahaa Deesul Aaliyah, Safa No: 306, 307) mein Zikr Farmatey hain, 

ke Shab a Barat mein Roza Rakhne Ka Zikr Fiqh a Kiraam ne nahi kiya, Or Mutakhireen ne bhi Nisf Shabaan Ke Roze ki Koi tasreeh nahi ki, Or Shaikh Safa No 307 mein Farmatey hain ke inn Daleelo ke maddenazar 15 Shabaan ko khaas samajh kar Roza rakhna Biddatt hai. 

 

Or Shaikh a Mohtaram aagey Farmatey hain ke Shaikh Abdul Haqq Muhaddis Dehlavi Rehmatullahi alaih ne Shiraah Safar Al sa'adaa Safa No: (310) mein 15 Shabaan Ke Roze ka Koi Zikr nahi kiya.


Shab a Barat

Ke Talluq se Molana Sahab ne Farmaya ke iske Talluq se Hadees Zaeef hai



kitaab Deeni Masail or Unka Hall Page No: 261 262.


Molana kehte hain ke Shab a Barat ko Mahez jaag kar guzarna Kaar a Sawab nahi hai Or aisi ibadat ki Koi asal nahi. 



kitaab Deeni Masail or Unka Hall Page No: 263



Molana kehte hain ke 15 Shabaan ko Koi khaas ibadat Laazim nahi, kunki Koi khaas ibadat ki Daleel Sabit nahi. 



Molana Sahab ne ye bhi Farmaya ke Shab a Barat mein Mardo ka Masjid mein hi jakar ibadat ko Laazim samajhma bey asal hai, 



kitaab Deeni Masail or Unka Hall Page No: 264


Shab a Barat Ke moqa par Ghar ki safai or isi tarha Masjid or qabro ko chiragaa karna Sahaba or Salaf Saliheen se Sabit nahi. 


kitaab Deeni Masail or Unka Hall Page No: 265


Molana Sahab Farmatey hain ke Shab a Barat Ke moqa par Qabristaan Jana Koi Zaruri Amal nahi. 


kitaab Deeni Masail or Unka Hall Page No: 266



Molana Sahab ne Farmaya ke Shab a Barat Ke moqa par Halwa wagairah Khana pkana or usey Sunnat Samajhna Beyasal or Biddatt hai. 



kitaab Deeni Masail or Unka Hall Page No: 267



Atishbaazi ka Islam Se Koi Talluq Nahi. 

kitaab Deeni Masail or Unka Hall Page No: 269



Mufti Mohammed Taqi Usmaani Sahab ne apni kitaab islaahi Khutbaat Jild No: 4 Safa No: 266 par Farmatey hain ke 15 Shabaan ko Roza Rakhne ki Hadeesey Zaeef hain yani Sunnat nahi hai, or Farmatey hain ke Harr nai Baat Biddatt hai. 


Dua hai Ke Allah Rabbul Aalameen Hum Tamaam ko Harr Biddatt se Mehfooz rakhe, Or Quran O Sunnat par Sabit qadmi ataa karey Ameeen!🤲🏻  


Share to Others 


                  Jazak Allahu Khairan

❀─━━━━━━⊱✿⊰━━━━━━─❀

Post a Comment

0 Comments